Aug 23, 2010

break fast..

sunday:
hee..i have a buka puase with my dear daus and his angah
seriously im scared that time
it is all becoz of daus (-.-)
pndai btol bg idea kan??
haha
im not mad pun la dear
cuak je lbeyh mase tu
but angah n abg wan sgt2 friendly
n i feel like eating with my own family :)
thanks a lot dear
sbb blikan food :)
n for everything (^ ^)

monday:
hmm...budak is mad at me..
xtau knape die nk mrh
bile tnye xnk plak jwb :(

iftar jamaie:
hehe...again..buka puase with my dear daus :)
tp bukan satu meje la
im sitting with my gurlfriend: farah n fateha
ayam msk merah die sgt2 la PEDAS
haha
panas je muke mase mkn..
but its still good n delicious
THANX MOOT CLUB!

again...budak mcm marah lg...
hope we can act like before
and hey..i miss my dear daus.. :)
done!

luv u dear <3

No comments:

Post a Comment