Nov 29, 2010

confuse


ok..skip from study and siapkan assingment sekejap...kejap lagi aku sambung :)
hmmm...
once again orang cakap aku ni macam garang.. yeke?
ok ok...aku admit ak ni susah sikit nak senyum...sorry sangat2 ye :)
lagi satu, ak ni bukan jenis pot pet pot pet...penat mulut nk bercakap..
camni lah...i'll tell u guys half about me ok? just read it :)

Anis Adibah Bt Yusof
Kuantan, Pahang
Anak ke-3 from 7 org adik beradik
tgah study Foundation of Laws
UIA Petaling Jaya

of cos la girl kan?
ade BF..name Daus
and Billy jugak :)

x suka bercakap banyak sgt
dalam kelas lg suka senyap
org yg ak rapat je baru ak ckp byk2
suka bg org nasihat
rasa macam ak sayang orang tu
suka bila orang cakap ak mcm kakak
sebab ak x suka and mmg x reti nk manja2 mcm adik
gila novel sgt2
satu hari da boleh habis
suka coklat tp sekarang da kurang
suka tempat yang kemas n x serabut
cepat kenyang bila makan
suka kumpul baju banyak2
suka shopping..tp bila ada duit jelah
ohh..sila jgn buat ak marah
sebab nnti ak akan rase nk bunuh org
tp xdek la ak buat.. :)
lg satu..
ak x suka org menyibuk hal aku
if aku buat salah silakan la tegur
but tolonglah jgn mengumpat
sila jaga tepi kain sndiri dulu
and sila jangan menipu!
sebab nnti mseti kantoi jugak
macamlah ak xley cari ape yang betul sendiri kan?
i'm a part time stalker ok! :)

panjang da ni..lgpun ak cakap nk bagi separuh je kan..k lah..enjoy!
oh...sorry if terkasar bahasa...ampun n maaf dipinta ya..  (^ ^)


No comments:

Post a Comment